Bloggar av mammor och gravida baravaramalin - Lite om mig, lite om oss och lite om allt!

Måndag

Första dagen på veckan gott folk! Jobb 15-07 står på schemat. I morgon är det lucia för Melvin. Ska bli super mysigt.

I lördags var det julbord med jobbflickorna på stadt. Gott o roligt. Hade sån satans huvudvärk bara men det gick ändå. Efter julbordet gick jag hem till Vickan o Danne en sväng där finast var. Blev inte så långvariga för alla var vi ganska trötta. Jag finast Vickan o Danne åkte till Linköping på lördagmorgonen. Dom skulle köpa stolar o frågade om vi ville hänga med, och en tripp till Linkan är ju aldrig fel. Innan julbordet han jag planera nyår med Petra o Vickan också. Effektiv va??? På tal om nyår har jag roat mig med att beställa kläder till spektaklet också....Ska kolla lite på stan om jag hittar något fulare men gör jag inte det så har jag iaf en outfit som funkar;)

Nu måste jag duscha o så.

Puss o kram



Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback