Bloggar av mammor och gravida baravaramalin - Lite om mig, lite om oss och lite om allt!

Sammanfattning...

En sammanfattning på dom senaste dagarna:

Torsdag: Tog grissprutan o fy vale vilken värk jag fick. Feber på natten och det kändes som någon haft min arm som slagpåse!!!

Fredag: Skrutt klippte sig och vad gjorde vi mer??? Ingen aning! Kommer verkligen inte ihåg.Senil?!

Lördag: Melvin ville gå till Åhléns och titta på leksaker. Passade även på att köpa tomtekläder till luciatåget nästa vecka. Han har tidigare sagt att han vill vara lucia men nu ändrat sig. Lite synd för jag är övertygad om att han skulle vara världens sötaste lucia!

Söndag: Mammas sambo hämtade skrutt och åkte tåg till Verkebäck där tomten väntade. Melle lämnade önskelista och och fiskade fiskdamm. Jag och mamma var nere på stan och kikade lite. Har sett sååå mycket jag skulle vilja ha till nya lägenheten... När Melvin kom hem åkte vi till en Dahl bror med familj och fick lite adventsfika. Undertiden vi var där var det visning på vår lägenhet.

Måndag: Jobbade 7-15. Hämtade sen skrutt och på em kom storebror och vi bjöd på lyxmiddag bestående av pannkakor! Jag äter det inte själv men stora o lilla fina gillart.

Idag: Lämnat skrotis på ÖF. Ätit frukost och drukit kaffe. Ska snart göra lunch till stora Fina som kommer hem på lunch. Sen jobb 15.20.

Är det bara jag som inte förstått att det faktiskt är jul snart??? Har inte köpt en enda julklapp, men jag tänker att jag har gott om tid på mig! Blir väl panik mot slutet i vanlig ordning. Ska iaf köpa ett Wii av en kompis som är 1 månad gammalt, med 9 spel och extra kontroller för 1500:- Ett kap om du frågar mig!

So long

Puss o kram

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback