Bloggar av mammor och gravida baravaramalin - Lite om mig, lite om oss och lite om allt!

Snö!

Ja lite snö är det faktiskt. Dock ligger temperaturen på nollan så det är väldigt tung snö. Det blåser dessutom storm så det känns som -10!

Petra o Vickan var här på fm och vi planerade nyår. Satan o hans moster va roligt det kommer bli. Gah!!! Vill nu nu nu! Var även en sväng ute på Lager 157 och letade benvärmare, men hittade inga. Vore bra om jag fick hem kläderna snart också så jag vet vad jag kan ha och inte.

Sen vi vaknade i morse har skrotis tjatat om att gå ut o åka pulka. Han tyckte nog det var ganska kallt för när vi skulle åka till Lager var det inga protester med att avsluta snöleken.

Ååå vill flytta NU! 1 mars är det ju en hel jävla evighet till. Vet Du verkligen ingen som är ute efter en trea???

Nu kallar skrotis!

Puss o kram

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback