Bloggar av mammor och gravida baravaramalin - Lite om mig, lite om oss och lite om allt!

Stress!!!

Ja mitt liv består bara av stress o jobb just nu. Jul om två dagar o har jag handlat klappar än? Nähääää då! Jag vet ju att julen alltid är den 24 december varje år, men ändå kan jag inte va ute i god tid. Blir så trött på mig själv!

Ledig dag och jag o Melvin ska ner på stan o handla julklappar. Blir ju ett äventyr som heter duga. Ska gå ner efter lunch för jag hoppas att han kanske är liiite trött då o kan somna i vagnen....hoppas kan man ju iaf!

Vet iaf vad jag ska köpa till alla så jag hoppas det går ganska smidigt.

Dax att ta tag it!

Puss o kram

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback