Bloggar av mammor och gravida baravaramalin - Lite om mig, lite om oss och lite om allt!

Tebax!!!

Hemma från härlig dagar i stugan. Åkte i onsdags och kom hem igår. Melvin skulle ha kommit till oss i fredags men mamma sjuk som han är så följde han med redan i onsdags. Mysigt värre har vi haft och bra väder också. Jag har faktiskt badat. Lääänge låg jag i. Annars brukar jag hopppa upp ur vattnet så fort jag kommit i, men jag simmade faktiskt en sväng och lekte med Melvin också. Han är verkligen som en fisk i vattnet. Med armpuffar och badring så simmar han själv. Eller simmar och simmar...han sparkar med benen och flaxar med armarna men framåt kommer han och hua så roligt han tycker det är. Även att han är som ett blåbär och skakar tänder så ska han vara i och simma!!!! Skrutten min.

Melle åkte till E igår och Finaste och jag bara slappade och tittade på Walk The Line. Har inte sett den förut. Helt ok men lite seg ibland. Har spenderat en stund på Willys idag tillsammans med 42000 andra människor också. Satan vad folk det var.

Nu ska jag vara duktig och städa. Vill inte vill inte vill inte vill inte...............


Till idioten: Att du orkar hålla på!


Puss o kram

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback