Bloggar av mammor och gravida baravaramalin - Lite om mig, lite om oss och lite om allt!

Vart tog sommaren vägen???

Vem har stulit sommaren? Solen och värmen är ju borta! I stället är det regn och rusk som regerar. Inte roligt alls!!!!!

Blev lite fler dagar i stugan än planerat. Åkte dit på fredagen och åkte hem i måndags. Mycket mys och fiske blev det. Lovely!

I går var första jobb dagen. Kändes inte jobbigt alls att gå dit. Annars när man varit ledig lite längre så kan det ju kännas motigt att komma igång igen, men icke! Vädret bidrar nog också tror jag. Ska det vara sånt här väder kan jag lika gärna jobba. Fick i alla fall två veckor med fint väder så jag ska inte klaga.

Ikväll drar Visfestivalen igång också. Undrar om det ska fortsätta regna hela dagen och kvällen på dom som tänkt partaja?
Själv jobbar jag och har jouren så ikväll blir det inget party. Om jag ska bege mig ner någon dag blir det på lördag.

Dåligt med bilder på ett tag nu men jag har inte lyckats hitta data kabeln till mobilen när dom flesta bilder ligger. Ska leta ordentligt!

Miss my girls, maaaassssssoooooorrrrrrrr!!!!!!


Puss o kram

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback