Bloggar av mammor och gravida baravaramalin - Lite om mig, lite om oss och lite om allt!

Drar!

Ja Hallå!

Soligt, varmt och underbart! Hämtar Melle klockan 13. Hem och packa o dona och sen åker vi till stugan över helgen. Daniel drar till Mantorp och blir full;-) Ska bli härligt med en helg av sol, bad och slappande. Inte för att jag har gjort något ansträngande alls i veckan, men det blir på ett annat sätt i stugan. Melle kan springa in o ut som han vill och han kan hoppa i plurret när han vill. Borde vara ganska varmt nu eftersom det är en insjö. Jag kanske tar mig ett dopp också...skulle inte tro det! Jag är en stolt badkruka.
Hade tänkt lägga upp lite bad bilder på Melle men hittar inte mobilsladden...

Nu ska jag plocka i ordning lite och diska. Blä blä blä men nödvändigt. Inte kul att komma hem på söndag och mötas av ett kaos.

Trevlig helg och tänk på att använda solkräm så Du inte ser ut som mig efter helgen, röd alltså!

Puss o kram

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback