Bloggar av mammor och gravida baravaramalin - Lite om mig, lite om oss och lite om allt!

Friday!

Godmorgon i regnet!

Usch idag verkar det bli en grå och regnig dag...Hoppas att solen vill titta fram senare.

I går på förmiddagen så ringde Melvin och sa att han ville komma och hälsa på...hihi sötnosen. Han var ju hemma från dagmamman även igår så han var lite rastlös. Melle och E kom hit och åt frukost och vi lekte och busade. Målade även dom där jä..la hyllorna också. Ena sidan är klar så nu har jag bara andra kvar. Jaja det blir bra när det är färdigt.
Har haft jouren i natt. Kom hem för en timme sedan. Ska försöka sova en stund snart för jag har sovit så fruktansvärt dåligt i natt.

Ska bege mig ner på stan sedan och fixa lite inför kvällen. Vi ska till Fina Vickan i kväll och fira att hon och Petra nu äntligen är färdiga sjuksköterskor!!! Dom har varit så duktiga. Som dom slitit och stått i! Ser fram emot kvällen och tror vi kommer få det galet kul...hörde något ryckte om att Vickan skulle vara kalas...blir roligt;-) Melvin kommer hit sedan också. Han åker med mormor till stugan över natten så hämtar vi honom i morgon. Han frågade häromdagen om han inte fick åka till mormor snart så han kommer nog vara nöjd.

Som vanligt att jag ångest över vad jag ska ha på mig ikväll. Det är alltid mitt största bekymmer när jag ska iväg! Får väl dra på mig en soppsäck om jag inte hittar något annat. Med lite fina accesoarer kanske det kan bli en hit?! Ska träffa Milla på Vero Moda klockan 12. Hoppas jag hittar något där.

Nähä nu ska jag lägga huvudet på kudden i soffan och hoppas på att John Blund vill hälsa på en stund.
Kanske hörs något mer senare!

Trevlig dag!

Puss och kram

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback