Bloggar av mammor och gravida baravaramalin - Lite om mig, lite om oss och lite om allt!

Njuter!!!

Inte ett moln...så långt ögat kan nå...

Njuter i fulla drag. Vilket väder!!! Ska strax bege oss ut i trädgården och plaska och busa. Tror det är ännu varmare idag...termometern visar på 20,1 grader redan.
Igår gick Melvin o jag och köpte glass. Gick sen till garaget och spenderade FYRA timmar där. "Jag har inte så mycket kvar. Är snart klar" var det en viss Daniel som sa hela tiden!!!  På fredag åker han till Mantorp. Tre dagar med bara bilar kanske kan få honom från garaget sen i ett par dagar....man kan ju hoppas iaf.

Förhoppningsvis drar vi till Linköping när D slutar klockan 16. Ikea och Biltema (jippi) står på schemat då. Lill skrutt åker till E men kommer på fredag igen. Då drar han och jag till stugan över helgen och ägnar oss åt sol och bad.

På med solkräm o brillor och dags att bege

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback