Bloggar av mammor och gravida baravaramalin - Lite om mig, lite om oss och lite om allt!

SEMESTER!!!

I sommarens soliga dagar.....

Ja första dagen på min SEMESTER verkar ju bli riktigt sommrig! Solen skiner och fåglarna kvittrar. Det är bara min lilla prins som verkar ha vaknat på fel sida och morrar lite åt mig emellanåt...
Har absout inget planerat idag...om det är tillräckligt varmt så har jag lovat Melvin att vi ska fylla upp poolen så han kan få plaska lite. Tänkte vi skulle gå ner på stan en sväng också och äta glass. Vill Du följa med?

Hade Du en trevlig midsommar? Vi hade det toppen. Lugnt och skönt med god mat och gott vin. Jag var ju ap trött efter mitt härliga pass som dessutom blev en timma längre än planerat, eftersom vår taxi som skulle köra hem oss inte kom!!! Då var vi inte glada kan jag lova. Men men hem kom vi till slut!

Mina fina vänner som jag skulle firat med verkar haft det roligt ialla fall. Man kan inte ha annat med dom tokarna!!!

Från mammas stuga är det ca 5 mil till Linköping, och eftersom vi ska ha en byrå till Melvin från Ikea så tänkte vi passa på att åka dit när vi ändå var i krokarna. Det var en väldans tur att vi ringde och kollade öppet tiderna innan vi åkte för det var stängt! Dom har stängt fem dagar om året och vi lyckades pricka in en av dom. Skit!!!

Ska försöka ändra utseendet på bloggen någon dag. Tycker den är för mörk. Men det tar ju sin lilla tid eftersom jag suger på allt vad datorer heter så det får jag göra när jag har tid...idag måste jag ju ut i solen. Gud vilket jobbigt liv jag har idag;-)

Trevlig dag på Dig vad Du nu gör.

Puss och kram

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback