Bloggar av mammor och gravida baravaramalin - Lite om mig, lite om oss och lite om allt!

Soooool!!!!

God Tisdag!

Häääj! Idag är det något stort och varmt som lyser på mig uppe från himlen. Tycker jag känner igen det men kan inte placera det riktigt. Tror jag varit med om det förut och det är väldigt skönt! Hoppas det blir mer av den varan!

Ledig dag idag...Lämnat skrutt hos dagmamman precis. Midsommarfirande stod på schemat för dom små liven idag.
Jag ska vara duktig och plocka ur vårt skötbord/byrå och den andra hyllan i badrummet för idag ska skiten ut. En jobb kompis ska ha skötbordet och den andra hyllan ska ner i källaren och samla damm! Börjar äntligen bli lite ordning nu. Me like!

Tydligen speedway hemma ikväll igen. Men vet inte om det är elitserien. Vet Du? Om det är det blir det nog att göra ett nytt försök att gå på det. Melle kör speedway här hemma på sin kick bike...vore kul för honom att få se hur en riktig speedway ser ut och låter.

Fyra dagar kvar till sämäääästern. Gutt! Två veckor av sol sol sol...drömma kan man ju alltid göra iaf.
Hört Takidas nya låt? Om inte, gör det. As You Die heter den. Älsker´n redan!!!!
Lyft på röven och ta tag i det du ska Malin! Ja gört.

So long! Puss och kram

Permalink Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Storebror

De möter Lejonen så ta du med han på Speedaway

Och ja det är elitserien


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback