Bloggar av mammor och gravida baravaramalin - Lite om mig, lite om oss och lite om allt!

Duktig kille!

Så var äntligen första vaccinationen över. Några tårar kom det men oj så duktig han var. När vi var klara och skulle cykla hem sa prinsen:" Ska jag hit fler gånger mamma, så ska det va till en snäll tant". Sötast i världen helt enkelt!!! Får väl se vad han säger om tre veckor när vi ska dit igen...

Annars har dagen bara bestått av jobb till 12.30. Sov ca 1 TIMME i natt så det var lagom kul att gå upp tidigt. Men men bara att bita i det sura äpplet och göra sin plikt! Skulle dock inte ha något emot att lägga huvudet på en kudde just nu, men det får bli sen när skrutten åkt till sin pappa. Blir nog en helkväll i soffan skulle jag tro. Härligt som bara den!!!

Nu ska jag kramas och pussas med skrotis innan han åker. Det är mys på hög nivå vill jag lova!


Puss o kram

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback