Bloggar av mammor och gravida baravaramalin - Lite om mig, lite om oss och lite om allt!

Ja ser det regnar, ja ser det regnar...

Grått och regningt är en bra beskrivnig på dagens väder. Skrotis och jag är bara inne och leker. HELA tv-rummet är belammrat med leksaker. Mest bilar!

Jobbade igår, skulle ha varit 7-15 men det blev 7-22. Blev alltså inte mycket till mys med min man i går heller. MEN idag är jag ledig och ikväll ska här mysas och förlorad tid ska tas igen!!! "Offrar" min heliga DH kväll.

Sitter och försöker få lite inspiration på vad jag ska spöka ut mig i för 80-tals outfit på nyår. Smink och hår har jag en bild av i huvudet, men kläderna är det svårare med. Jag tycker att 80-tals modet är sååå vidrigt fult så man kommer ju känna sig allt annat än snygg den kvällen. Jobbar 7-15 nyårsafton och klockan 18 kommer gästerna så det gäller ju att veta precis hur jag vill ha det så allt går snabbt och smidigt. Fi faen va kul det ska bli!

Ska ringa och beställa tid för klippning och färg nu. Är hög tid kan jag lova. Behöver få lite lön först bara så det får bli en tid lite längre fram, men det är bra för då håller det sig över jul och nyår förhoppningsvis. Men man vet aldrig för just nu växer mitt hår som ogräs kan jag lova!

Veckan i övrigt består väl mest av jobb både onsdag,torsdag fredag och söndag. På lördag ska jag upp på hästryggen igen. Wihooo så roligt. Skulle dock behöva införskaffa mig ett par nya ridbyxor...

Trevlig tisdag på´re!

Puss o kram

P.S Mitt liv är på topp just nu. D.S

Permalink Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: victoria

Heej gum! :) Var ska du rida på lördag? Hemma hos syster?! Skoj ju! :):)

Puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback