Bloggar av mammor och gravida baravaramalin - Lite om mig, lite om oss och lite om allt!

Lördag!

Skrotungen och jag har varit hemma HELA dagen och bara lekt och myst. Nu kollar vi på barnprogram och äter lördagsgodis. Smask!

Igår spenderades dagen tillsammans med Vickan och Petra. Först var vi på stan med Vickan och sen kom Petra och vi åkte runt med inbjudningarna till vår nyårsfest. Kommer bli sååå kul. Sen beställde vi pizza och åkte ut till Petra o Jonas i Almvik och åt o kollade på idol. Mys på hög nivå. Melle somnade där och vaknade inte ens när jag satt honom i bilen då Jonas skulle köra hem oss;-)

I morgon har jag lovat skrot att vi ska till simhallen och plaska. Kalas är inbokat också och bäst av allt är att stora fina kommer hem i morgon natt! LÄNGTAR!!!

Nu ska jag återgå till barnprogrammen och godiset!

Puss o kram

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback