Bloggar av mammor och gravida baravaramalin - Lite om mig, lite om oss och lite om allt!

Stor kille!

När Melvin går till en kompis och leker, då är han stor. Visserligen är det bara en trappa ner och dom springer upp och ner 1000 ggr i timmen, men ändå. Att gå till en kompis och leka är ganska stort. "Jag drar ner till Elias nu mamma, kommer hem sen" sa han och gick. Sötunge!

Tisdag idag vilket innebär ledig dag i vanlig ordning. MEN nu är det slut på mina lediga tisdagar för på söndag börjar nya schemat. WIHOOO. Någon tisdag är jag nog ledig men inte varje som jag varit nu. Det är väldigt skönt att jag jobbar både dag, kväll och natt för då blir det inte så långa dagar hos dagmamman för Melle. Min största fasa är att ha ett jobb där Melvin måste gå dit 6.30-16.30 VARJE dag. Jag tycker det är långa dagar för honom 6.30-15.15 som det blir ibland. Ja jag vet att jag är lite larvig men jag vill inte att han ska vara hos dagmamman hela dagen och sen komma hem och vara trött och somna efter en timme. När ska jag då få njuta av honom?

Som vanligt är det grått och regnigt ute. Visst är det underbart? Regn mörkt och kallt. Det bästa vädret som finns! Vem vill ha varmt och sol tänker jag? Man blir ju så fantastiskt pigg och på bra humör också när det är grått ute. Bitter? Jag? Nääää!

Ikväll är det DH ute hos bästaste Petra. Me löööv! Ska bara se om jag kan klämma in mig i någon bil på hemvägen.

I morgon är det jobb 7-12.30 som gäller. Sen iväg till BVC och ge Melle en spruta. Spännande att se hur det går.

Längtar till den 27:e!

Puss o kram

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback