Bloggar av mammor och gravida baravaramalin - Lite om mig, lite om oss och lite om allt!

Helg!

Fredag igen vilket innebär helg...iaf fram till klockan 14 på söndag. Då är det jobb ingen 14-22.


Skrutten tar i skrivande stund en liten tupplur i soffan och stora Fina sitter i en bil påväg till Stockholm. Hans lillebror ska hämta en bil där. Melvn ska till Eric sen så jag blir ensam...en fredagkväll...!
Vad händer i helgen då? Inget planerat faktiskt. Melle kommer hem i morgon igen och då hoppas jag på fint väder för då ska fina Vickan fota Melle. Är ju så fint ute nu med alla höstfärger. Idag är det iof inte så fint ute för det regnar och tråkar.

Mitten på oktober redan så det börjar bli dags att köpa julklappar. Melvin vill ha ett tv-spel. Billigt o bra!!! Vet inte vad man ska hitta på till honom i julklapp faktiskt. Skulle vilja ta en tur till Ullared. Någon som vill följa med?

Snart är det 1:a novemer och då har finast och jag ettårsdag. Fatta, ett helt år har gått. Galet!

Magen vrålar efter mat. Idag står lasange på menyn. Mums!

Puss o kram

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback