Bloggar av mammor och gravida baravaramalin - Lite om mig, lite om oss och lite om allt!

Bilar bilar bilar...och en Elsa!

Flygfältet har hägrat idag. Massa bilar att titta på. Melvin har sprungit runt KONSTANT i fyra timmar, och nej, jag överdriver inte. Helt galet med energi har han!!! Men jag kan tala om att han är ganska så trött nu.

Igår kom en liten Elsa till världen. Det läskiga var att när jag igår klockan 6.20 stod och väntade på bussen, fick en tanke som sa att idag kommer Cissi och Robert att få en bäbis. Tänkte på det under dagen och när jag kom hem frågade jag Daniel om han pratat med sin bror under dagen. Hans telefon är avstängd och dom svarar inte hemma, säger han då. Dom är på BB och föder, säger jag. Jag är helt säker på det. Ett par minuter senare ringer en gemensamm kompis till D och hans bror, och visst är dom på BB!!! Jag har hela tiden sagt att det blir en pojk men under kvällen ändrade jag mig och tänkte att nähä, det är klart att det är en liten Elsa. Klockan var ca 20.20. Sa det till Daniel men han var säker på att det var en pojke. 22:40 ringer svärmor och säger att en liten Elsa kommit till världen kockan 21. Håll med om att det är liiite läskigt?! Ja ja roligt som tusan i alla fall att hon är ute nu. Snussa bäbis är ju lite av en favorit;-)

Nu ska vi äta och myyyysa!

Puss o kram

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback