Bloggar av mammor och gravida baravaramalin - Lite om mig, lite om oss och lite om allt!

Jorå så att e....

Ja nu var det ju ett tag sen igen. Jag har mina downs i bloggningen tydligen.
Vad har hänt sen sist då? Igår "firade" jag och finast 10 månader. Grattis till oss. Var även på BVC med skrutt. 103cm lång och 16 kg tung minsann. Var även och klippte honom igår så nu är han stora killen igen. Han var dock lite bekymrad på kvällen när han började bli trött, eftersom det inte fanns lika mkt hår att pilla i som han alltid gör när han är trött. Men men slocknade som en stock på soffan gjorde han vid 19.30 iaf.
Träffade Vickan och Petra igår också. Alltid lika mysigt. Stadsparken fick sig ett besök också. Jisses vad mycket vi hann med igår ser jag nu!

Var i Loftahammar på utställningen eller marknaden eller vad fan det nu är i söndags. Bara skit iaf som vilken annan marknad som helst. Melvin fick sig en ny traktor och sen var han nöjd! Alltid något.

Dopet i söndags gick alldeles strålande så nu är lilla Maja döpt. God mat och efterätt blev det också.

Jobb idag i morgon och på fredag. I helgen blir det kanske en liten tripp till Linkan med Vickan och Petra, och på kvällen blir det kräftskiva. Mums fillibubblan vad det ska bli gott. Ska dock ta det väldigt lugnt med alkoholen (vad du än säger Vickan)

Har säkert hänt mer saker som jag inte kommer på just nu...So long fuckers!

Puss o kram

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback