Bloggar av mammor och gravida baravaramalin - Lite om mig, lite om oss och lite om allt!

Ledig dag!

Helgen har varit toppen på alla sätt o vis. I fredags var vi hos pappa och hämtade kräftor. På kvällen var jag en sväng hos Vickan och gjorde "tjejgrejer" ;-) Lördagen spenderades också med Vickan. Vi åkte runt till diverse affärer och förberedde inför kvällen. Hem och duscha och fixa till sig. Sen återigen till Vickan innan vi begav oss ner till gocarten. Min D och Vickans D var kvar hemma på balkongen för en liten för-stänkare! Runt 18.30 började folket droppa in och grillarna tändes. Vi var runt 30 st, både bjudna och objudna!!! Men så blir det ju alltid när man har fest ute. Kunde inte ha varit på ett bättre ställe. Klockrent! D och några andra fick för sig att ha springtävling runt gocart-banan. D vann iof men jag har aldrig sett en tröttare person...Kondition, va är det?!
Vid 01 snåret blev det utgång på krogen för dom som ville. Jag var duktig och åkte hem till sängen. Ingen bakfylla igen tack!!! D trillade in klockan 03...trött dagen efter kan man säga.

I söndags kom prinsen hem. Vi åkte till Janne Banan och till Lager 157. Ett nytt regnsett var nödvändigt då byxorna på det gamla gått sönder. Kanske inte det snyggaste jag sett i mina dagar men fleecefodrat är det och det går väl åt nu när det börjar bli höst...

Igår var det jobb. 7-15 för omväxlings skull. Skönt att ha em och kvällen hemma. Melvin ville åka till mormor så då gjorde vi det en sväng. Hyrde Wallander Tjuven på vägen hem för D hade inte sett den. Sen bums i säng och vi somnade som grisar allihop.

6.30 slog skrutten upp ögonen. Hua säger jag bara. Inte kul att gå upp då. Han har varit jätte trött på kvällarna och somnat mellan 18-19. Men att gå upp klockan 6.30 när man är ledig hoppas jag inte blir en vana;-)

Ledig idag och jag skulle vilja gå ner på stan och köpa en fleece (stavas det så?) till Melle. Bra att ha under jackan och så tänker jag. Aja får se vad vi hittar på.

Går och väntar på att Daniels bror och flickvän ska nedkomma med en liten bäbis. BF är på lördag! Spännande!!!

Nu dusch och sen la stada!

Puss o kram

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback