Bloggar av mammor och gravida baravaramalin - Lite om mig, lite om oss och lite om allt!

Några bilder till och ett TACK!

Först och främst TACK till den anonyma person som skrev sådana fina ord. Blir rörd. Vore roligt att få veta vem du är.

Igår var jag ledig. Vickan Petra och jag var en sväng på stan, sen köpte vi sallad från Tant Grön och åkte ut till kanalen och åt i solen. Super mysigt. Smed planer inför nyår gjorde vi också. Ska bli sååå kul. Önskar nästan att det var nyår nu;-)
Hämtade en trött skrutt klockan 14. Hade varken vagn eller cykel så vi skulle gå hela vägen hem. Ingen bra idé insåg jag snabbt! Trött och gnällig som han var tyckte han att jag skulle bära honom heeeela vägen hem. Gick ner på stan och som tur var stod det en buss där och väntade som vi hoppade på. Ibland har jag tur! Melvin var väldigt förundrad över att bussen visste var vi bodde och sa hela tiden att det var ju tur att bussen kunde vägen;-)
Melle åkte till E på kvällen och vid 19 fick Daniel den briljanta idéen att vi skulle åka på piknick...Som Du vet börjar det bli mörkt ganska tidigt på kvällen nu, men jag var tyst och vi åkte. Först inhandlades mackor på Kvantum. Sen bar det iväg ut till Händelöp...en resa på ca 15 minuter. Så när vi väl var framme var det ganska mörkt. När vi ca 30 minuter senare skulle åka hem var det KOLSVART!!!! Men mysigt var det i alla fall.

Börjar jobba 14.45 idag och slutar inte förrän 15 i morgon. Meeen sen är det helg!!! SKönt.

Här kommer några bilder till på Melle. Några har jag nog visat förut men va fan.

https://cdn1.cdnme.se/cdn/7-2/1087459/images/2009/snv33631_53378135.jpghttps://cdn3.cdnme.se/cdn/7-2/1087459/images/2009/snv33341_53377914.jpghttps://cdn2.cdnme.se/cdn/7-2/1087459/images/2009/mobilbilder-174_53377560.jpg

Storebror: Är det ngt av dom här du vill ha så säg till. Om du vill ha i svart vitt så tror jag man kan få det från önskefoto. Hittade gamla bilder på Melle som är svart vita och dom är framkallade därifrån.

Här är en bild på nya tillskottet i Dahl klanen:

https://cdn3.cdnme.se/cdn/7-2/1087459/images/2009/elsa_53377634.jpg
Elsa

Nu ska jag göra något vettigt!

Puss o kram

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback