Bloggar av mammor och gravida baravaramalin - Lite om mig, lite om oss och lite om allt!

Sådär länge sen...

Ja jag vet. Länge sen sist men så blir det ibland. Vet inte vad jag gjort sen sist...jobbat och jobbat typ.

Ledig idag iaf. Melle är förkyld så han är hemma med mig. Vi sitter i soffan och tittar på barnprogram. Ingen höjdare enligt mig men prinsen är nöjd.

Åhh på tisdag 6/10 börjar DH igen. Som jag har längtat! DH kväll med flickorna igen...mys mys mys.

Nu sa Melle precis såhär: "mamma, vet du vad Pippi Långstrump har för telefonnummer? Kan du ringa henne och säga att hon ska komma och krama mig eftersom jag är sjuk?" Vet inte var han får allt ifrån. Vi har inte sett på Pippi idag så jag vet inte varför han vill ringa just henne.

Saknar mina flickor. Ses snart va?

Kanon fint väder ute idag, men det blåser massor. I natt trodde jag ärligt talat att vi skulle bli hemlösa. Jisses vad det blåste då. Det knakade i hela huset och skallra i fönstren. Lite åska på det så hade det varit en riktig skräckfilms scen. Hua!

Nähä nu kallar prinsen.

Puss o kram

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback