Bloggar av mammor och gravida baravaramalin - Lite om mig, lite om oss och lite om allt!

Som en gammal gnu...

Ja ungefär så trött känner jag min nu. Skulle somna om jag la mitt tjocka huvud på kudden. Direkt!
Jobbat till 15 idag. Sååå skönt att få jobba lite dagturer också och inte bara gå kvällar. Även att man är ap-trött på kvällen när man jobbat så är det så skönt att vara hemma en kväll och inte vara på jobbet. Bara sitta och jäsa i soffan och zappa mellan kanalerna. Me like!
Jobb i morgon också men sen är det ju heeelg. Lill skrutt kommer hem i morgon också. Kan det bli bättre? Skulle icke tro´t!

Finaste D är i garaget...ovanligt, tänker du. Nä säger jag;-) Hoppas han kmr snart för det kurrar lite i min mage. Ska självklart se Idol klockan 20. Är inte Anders Bagge den goaste som finns? Han är som en stor, söt nalle som man skulle vilja sitta i knät på...

På tal om stora magar (?!) är inte alla människor gravida just nu? Tycker man ser bäbis magar överallt. Vart man än vänder huvudet så ser man en bulle som putar under tröjan. Jisses vad många bäbisar som kommer till världen i höst. Så fint så fint!!!

Gud vad jag svammlar känner jag...ja nä men alltså mer har jag väl inte på hjärtat. Ska telefonterra min man nu så han kommer hem så vi kan äta. Annars äter jag väl utan honom helt enkelt!!!

Förresten, fungerar inte kommentars tekniken??? Var väääldigt länge sen någon tyckte och tänkte här. Fy på er. Skäms!

Puss o kram

Permalink Kommentarer (2) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Bror

Jo det må du tro att skulle fungerar.

Det är bara det att den som skriver bloggen är lite slö på att uppdatera...

Du skrev när du startade "två gånger om dagen ska jag skriva".

Sen saknar jag lite bilder på min Melle lägg upp ett par roliga och söta

Postat av: victoria

ofcourse,visst funkar det, och visst läser jag, everyday:) Är allt bra med er? Får se om vi hinner höras något i helgen, skulle vara trevligt:)

puss och kram


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback