Bloggar av mammor och gravida baravaramalin - Lite om mig, lite om oss och lite om allt!

Sommar igen?

Fick en chock i morse när jag klev ut och skulle trampa iväg o lämna Melle. Varmt som bara den. Klockan var 8.45 och det var riktigt skönt ute. Fick lite sommarkänslor i kroppen. Melvin är hos sin reservdagmamma idag. Brukar alltid gå bra att lämna honom men idag blev han sååå ledsen;-( Stora krokodiltårar...inget roligt att åka då. Men han brukar snabbt bli glad igen bara man åker därifrån.

Är trött som tusan idag. Vet inte riktigt varför. Somnade hyffsat tidigt och vaknade 8 så jag borde inte vara så trött.

Tittade en stund på Idol igår. Vilka konstiga människor det finns. Jobbigt för dom som verkligen tycker att dom sjunger jätte bra, men sen blir totalsågade av juryn...dom blir ju så ledsna. Jag tyckte att Jon (tror han hette det) var jätte duktig. Skön och bra röst. Tycker det är roligt att se uttagningarna men sen blir dte lite drygt att titta när tävlingen kommer igång. Såg för övrigt att det börjar en ny svensk serie på söndag baserad på Mari Jungstedts böcker. Älskar hennes böcker och hoppas tv serien är lika bra.

Jobbar dygn idag. Börjar 14.45 och slutar 15 i morgon. Jobbar även fredag. Bra att få mer timmar men drygt att jobab till 16 på fredagen när man bara vill vara hemma och mysa. Dessutom slutar ju Daniel 11.45 på fredagar. Men men jobb är jobb.

På lördag ska vi ut till flygfältet och titta på bilar. Melle tycker det är as kul. Nästa helg kommer flickorna hit för lite tjejkväll. Har inte kommit på vad jag ska bjuda på för mat än...något förslag kanske?
Lite lunch i magen nu och sen göra sig i ordning och dra.

Puss o kram

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback