Bloggar av mammor och gravida baravaramalin - Lite om mig, lite om oss och lite om allt!

At work efter den sega förkylningen. Skö...

At work efter den sega förkylningen. Skönt att komma igång med vardagen igen. Klockan 18 är jag hemma igen och där väntar Lill skrutt. Ja D också men framförallt Melvin:-) Förhoppningsvis har dom målat i Melles rum, men jag har inte så stora förhoppningar då Daniel prata om att dom skulle ta en åktur i sin leksak (gocarten) Verkar bli ett strålande väder idag. Lovely! Något annat som är lovely är en sak jag fick reda på igår....! Puss o kram

Permalink Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Maline

hej hopp! nu blev jag nyfis.. vad fick du reda på igår?? ;)



PUSS


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback