Bloggar av mammor och gravida baravaramalin - Lite om mig, lite om oss och lite om allt!

Dagen sprang iväg igår kan man säga. So...

Dagen sprang iväg igår kan man säga. Sov till 11! O vid 13 skulle det intagas lunch med Dahl klanen. Det bjöds på den godaste fisksoppa jag någonsin smakat. Ska se till o få receptet. Efter det blev det tvättning av bil (superviktigt nu för tiden) o sen vidare till Almvik för grillat. Gott vare men mätt som man var redan intogs inte så mycket. Snack om allt från sprut i gomseglet till spöken...en lyckad kväll med andra ord tillsammans med underbara människor. Idag har jag lovat skrot ett besök på tivolit. Halsen värker som aldrig förr, så det är full vintermundering som gäller! Ser ut som det kan bli regn också... Är för övrigt i v.18 idag o jag drömer varje natt att vi får en dotter! Puss o kram

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback