Bloggar av mammor och gravida baravaramalin - Lite om mig, lite om oss och lite om allt!

Det här med att vara täppt i näsan på ...

Det här med att vara täppt i näsan på natten är ju ett rent helvete! I natt har jag drömt att jag blivit strypt en gång, och att jag druknade en gång. Känslan av att vakna upp ur drömmarna med andnöd är ju vidrig. Hjärtat slår i 180 och huvudet snurrar för att jag legat o inte kunnat andas. Varför måste man vara täppt? Ok att va snorig så skiten kommer ut, men att det sitter massa snor i näsan som bara vägrar komma ut, och istället gör så man får andnöd är ju helt befängt. Kontentan av detta är att jag sover som en kratta och är helt slut på em/kvällen. Att jag förutom nästäppa drömmer diverse konstiga drömmar som man bara gör när man är gravid, är ju också ett konstigt fenomen. I natt tex var jag lesbisk! Min flickvän kom hem o sa att hon var gravid, och båda var överlyckliga för att vi skulle få va tjocka tillsammans?! Att hon varit otrogen var helt ok, huvudsaken var ju att vi nu skulle bli feta både hon o jag! Vet att jag drömde massa lustigt när Melvin bakades också. Puss o kram

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback