Bloggar av mammor och gravida baravaramalin - Lite om mig, lite om oss och lite om allt!

Har återigen försökt blogga via min iPh...

Har återigen försökt blogga via min iPhone, eftersom vi inte har internet än, dock utan att lyckas. Verkar som att nr man ska skicka till är bytt, så jag gör därför ett nytt försök! Natt jobb den här veckan. Två nätter avklarade, en kvar. I morgon ska jag få min son tillbaka. Han är nu så långhårig så han ser ut som en tjej. Men i morgon åker barret av och fram tittar Melvin. Ledig helg och jag vet inte vad vi ska hitta på. Vill umgås med mina fina vänner. Känns som det var evigheter sen jag såg någon, och är i väldigt stort behov av det. Får väl se om jag lyckas. Kanon väder idag. Synd bara att jag sovit bort hela dagen. Men det är nästan nödvändigt om jag ska lyckas hålla mig vaken en natt till. Snart kommer stora fina hem o då ska jag kräva tid. Har knappt sett honom heller på sista tiden känns det som. Någon mer jag väntar på att i alla fall få känna är han i magen. Är i v 17+3 idag så snart borde jag väl känna det där lilla fladdret iaf. Jaja bara vänta o se. Om jag suttit o skrivit det här nu o det inte funkar, kastar jag ut helvetet genom fönstret! Ja lovar! Puss o kram

Permalink Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: victoria

Det är lugnt gumman, det funkar. så gör inge dumt nu!

vi MÅSTE SES snart!! Promenad i morgon kväll kanske?

puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback