Bloggar av mammor och gravida baravaramalin - Lite om mig, lite om oss och lite om allt!

Såhär snygg kan man bli med hörselkåpor! S...

img_6807 (MMS)

Såhär snygg kan man bli med hörselkåpor! Stängningsdag hos dagmamman så i morse klockan 7 kom Skrotis hit:) bullbak står på schemat idag. Tyckte det lät som en väldigt bra ide igår när jag fick tanken, men är inte  så sugen att dra igång med det idag. Men man har ju expert hjälp så det blir nog bra. Ska tydligen ha födelsedagsfika för mig på söndag. Tycker det är helt onödigt o fira att man fyller 27, men Daniel blev nästan arg på mig när jag sa det, så det är väl bara att se glad ut! Puss o kram

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback