Bloggar av mammor och gravida baravaramalin - Lite om mig, lite om oss och lite om allt!

Strandmode

Varenda tidning man läser har ett eller flera reportage om strandmodet 2010, eller "kom i form för beach 2010". Ha! I år behöver jag inte tänka på sånt. (iof bryr jag mig inte så hårt annars heller) I år kommer jag vara den strandande valen på beachen, som bländar alla med min vithet. Tror nämligen inte att jag kommer få till någon bränna i år eftersom jag verkar blivit känslig för värmen. Räcker med att ta sig ett bad så känns det som att jag ska svimma av överhettning.

Nedräkningen inför Väderskär har startat och i morgon kväll är vi där. Ljuvligt! Såg dock inte så ljuvligt ut på väderkartan när jag tittade igår, men dom ändrar sig så fort så hoppet på fint väder är inte ute ännu.

Ikväll blir det ljusparty i Almvik hos Maline. Har lite ljus kvar men det finns säkert ngt jag köper...

Har fått ett sug att köpa bäbiskläder. Finns ju så mkt fint så man blir sjuk. Men jag får nog allt hålla mig ett par veckor till. Har ju ett förråd fullt av bäbiskläer också så igentligen behövs inte ett klädesplagg till!



Puss o kram

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback