Bloggar av mammor och gravida baravaramalin - Lite om mig, lite om oss och lite om allt!

Tivolit igår var ju en succé för lillem...

Tivolit igår var ju en succé för lilleman. Han skulle nog vågat åka alla karuseller om han bara fått! 25 kr/åk kostade det. Stackars dom som har ett par barn säger jag bara. Daniel, Eric, Petra, Maline, Josse o Anna tyckte det var minst lika roligt där som Melvin!!! Vid 17.20 slog Melvin igen sina bruna för natten.... trodde jag. Vid 19.45 kom han upptassandes och sa att han nu vilat färdigt. Klockan 22 fick jag honom i säng igen. Själv är jag hemma från jobbet pga min förkylning. Febern hälsar på också och jag mår allmänt skit. Tror ja ska gå o gräva ner mig i ett hål nu... Måste ju säga Grattis till Jenny o Thias som fick en son igår natt. Blir en bra lekkompis till våran sen;-) Puss o kram

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback