Bloggar av mammor och gravida baravaramalin - Lite om mig, lite om oss och lite om allt!

Tjurig

Idag är ja på dåligt humör. Vet inte varför men jag bara är det. Sonen har gått ut en stund,vill väl inte vara inne med sin sura mamma. Ledig idag och har så satans ont i halsen. Känner mig febrig också. Kanske är därför jag är sur...

Påsk o sånt har ju varit. Ätit godis till förbannelse. Bara väntar på att vågen ska visa uppgång men icke! Smäller väl till sen, och jag blir som en säl. Vill att det ska vara den 26:e nu så man får se det lilla livet. Jobbigt att vänta!!!

Försöker få till en tjejkväll/fest också men det är inte det lättaste. Många av oss jobbar helger och det är ett styr att passa in ett då.

Inga bilder har jag att visa heller. Har ju en ny dator eftersom den andra bestämmt sig för att lägga av, så inga bilder finns... Får väl ta nya tänker ni då? Jo visst men då behöver jag laddaren till kameran, och vart den tog vägen i flytten har jag inte en aning om.

Melvin är inte som andra barn. Nu stack jag ut huvudet för att se vad han gjorde. Ungen sitter helt stilla med ansiktet mot solen och solar!!! Leka, va är det? "Vackert väder idag ju" säger han o ler stort.

Nä nu ska jag försöka gaska upp mig och stråla ikapp med solen lr ngt...

Puss o kram

Permalink Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Victoria

Gumma, det är dags för ett nytt inlägg! :) Löv you


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback