Bloggar av mammor och gravida baravaramalin - Lite om mig, lite om oss och lite om allt!

Wienerbröd...

Har skrotis o jag slängt ihop precis. Ja det heter ju wienerbröd enligt pappa Rudolf i Sunes sommar iaf. Melle säger runda bollar. Dom ska vi avnjuta efter lunch!

Var runt o tittade på systemkameror häromdagen. Väldigt urplockat men vi hittade till slut en vi tyckte om. Enkel, bra och lättförståelig. Vi köpte ingen då, utan beställde den istället från nätet vilket vi tjänade ca 400 kr på. Vilket klipp va? Hoppas på att få hem den idag eller i morgon. Sköjj o vad bilder jag ska ta! Skrotis o D kommer bli så trötta på mig. Bäbis har inte så mkt att säga till om...

På tal om bäbis så hämtade vi spjälsängen igår. D började slipa på den eftersom vi ska måla den, men ju mer han slipade på den desto finare blev den, så jag vet i tusan om vi ska måla den faktiskt. Den är fint sliten, precis som Melles säng ni som sett den
.
Ingen som har ett skötbord till salu?
Ett fint med bra förvaring som inte är så stort?
Hojta till i så fall tack!

Har vaknat tre gånger i natt med kramp i båda benen. Inte bara i vaden eller foten, nä hela benen har gjort så ont så jag varit tjutfärdig. Så fort jag sträcker på mig får jag kramp. Jävla skit!

Bjuder på lite bilder från veckorna som gått:







Puss o kram

Permalink Livet Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback