Bloggar av mammor och gravida baravaramalin - Lite om mig, lite om oss och lite om allt!

Barn

Jag är så trött på vår gran nu så i morgon åker fanskapet ut! Det är typ helt död nu istället för halvdöd som den var när vi köpte den. Inte ens en vecka härdade den ut! Jag har aldrig förr köpt en gran. Min pappa har fixat en fin sak varje år. I år har det ju av naturliga orsaker varit lite svårt att ta sig ut i skogen. Jobbigt att behöva rista på varenda gran och se om den är något att ha under all snö...

Såhär ser körven ut dagarna i ända


Ett par fingrar i munnen hela tiden. Helst hela näven!

Skrotis ser ut såhär hela tiden



Kanske inte hela tiden men varje gång kameran kommer fram typ!


Premiär-sittning i matstolen har vi haft också




Och nu vakna The Boss!


Permalink Barn Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback