Bloggar av mammor och gravida baravaramalin - Lite om mig, lite om oss och lite om allt!

21:an here i come!

Min mönsterbäbis har förvandlats till en monsterbäbis!
Det är inte ett dugg roligt kan jag säga. I måndags såg ju dagen ut såhär.
I går tog han ingen det och sov i princip från klockan 13.20 till 9 i morse. Självklart åt och bajsade han ett par gånger under dom timmarna, men han var inte vaken så långa stunder.
I dag slår han alla rekord! Han tar små fjant sovstunder på 15 minuter och vaknar så fort han kommit ner i sängen. Vissa gånger har jag inte ens hunnit lägga ner honom innan han vaknat. Detta skulle ju självklart inte va några problem om han var nöjd när han vaknar. Men han är ju allt annat än det.
Det gnälls och tjuts om vartannat och inget är bra.
Jag som vägrar vanka omkring med honom har till och med försökt det idag, men inte fan hjälper det.
Jag håller seriöst på att få ett psykbryt!
Han är säkert inne i ännu en förbannad jävla fas i sitt liv vilket innebär att det är helt hemskt att äta, sova, bajsa och få kärlek. Vem skulle inte tycka det menar jag?!
Att rensa ur skrotis garderob, städa toan, laga mat, diska och tvätta har tagit mig hela dagen på grund av tjutEgon.
Det är ju tur att han är söt säger jag bara...
Tycker ni att jag är gnällig? Det kan ni ge er fan på att jag är. Inte skäms jag för´t heller kan jag lova.

Jag ska nu andasdjupa andetag och räkna till tremiljardersexhundranittiofyramiljonertvåhundrasextusen och hoppas på att körven sover i 20 minuter. Det vore ju i alla fall en förbättring!



Permalink Barn/Livet/Gnäll Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback