Bloggar av mammor och gravida baravaramalin - Lite om mig, lite om oss och lite om allt!

Kaos...

Ja kaos lr ngt kan man väl kalla allt just nu. Mitt uppe i packning/flytt, bor tydligen i Sibirien och det kan inte sluta snöa, jag är sjukskriven och kan inte va uppe som en normal människa vilket leder till att packningen går vääääldigt långsamt eftersom D jobbar hela dagarna. I helgen sker flytten, äntligen, men hur den ska gå till och hur jag ska klara av det är en annan femma.

Men men Melvin skrotisen mår bra och är pigg o gó och det är ju huvudsaken! I morgon ska han och hela familjen Dahl bowla. Jag försöker mig inte ens på att lämna hemmet i så många timmar, utan får helt enkelt komma senare då vi ska äta middag tillsammans. Ska bli lite spännande att ge sig ut utanför lägenhetens väggar en stund, för det har jag inte gjort på ca 2 veckor. Är sjukskriven fram till 3/3, men fortsätter det såhär blir det väl längre.
Ååå vill bli "normal" igen o kunna gå till jobbet, hämta o lämna Melle hos dagmamman, handla, ja helt enkelt leva normalt igen. Kunna glädjas över det fantastiska som faktiskt kommer hända. Men men den dagen kommer väl också, så det är bara att härda ut!

All snö är väl inte mycket att prata om. Det tar helt enkelt aldrig slut! Förra året i maj när vi firade Melles födelsedag, var det varmt o härligt. Vi satt ute och fikade och hade paketöppning. I år får vi väl bygga en snögrotta och ha kalas i, för all denna snö lär inte hinna smälta bort till dess. Optimist javisst!!!!


Positivt o glatt inlägg det här blev...meeeen, någon dag vänder det, o då jävlar ska det firas!!!!


Puss o kram

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback