Bloggar av mammor och gravida baravaramalin - Lite om mig, lite om oss och lite om allt!

Sun!

Hör o häpna...idag skiner solen! Ett par minus o snön glittrar fin fint.

Hade en trött skrotis i morse, men efter en påminnelse om att han ska bowla i em, så hoppade han glatt ur sängen. Han är kingar loss ordentligt när han bowlar på wii´t, får väl se hur det går IRL;)

Annars har väl inte dagen så mycket att erbjuda förutom packning, packning, o packning. Längtar till måndag då vi (förhoppningsvis) har landat i nya lägenheten och den gamla är städad o färdig. Ska bli skönt att komma härifrån känner jag. Vår hyresvärd är ganska knepig och har ideér, men det slipper vi ju snart.

Hade igår fått för mig att det var säsongspremiär av DH. Gissa om jag blev besviken när det visade sig att så inte var fallet. Skit också. Men nästa vecka är det och då sitter jag bänkad kan ja lova!!

Puss o kram

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback