Bloggar av mammor och gravida baravaramalin - Lite om mig, lite om oss och lite om allt!

Vart är alla kameror???

Jag säger bara såhär: Vart är alla kameror som filmar mitt liv? Det bara måste vara så att mitt liv är precis som i filmen "The Truman Show". Hela Västervik är en scen och alla runtomkring är skådespelare. På månen sitter folk och bestämmer hur serien ska vara och vad som ska hända. Jag lovar. Det bara måste va så!

Det händer igen, fast den här gången är det inte jag som spelar huvudrollen. Det är inte mig det handlar om, men ändå är jag så inblandad som man bara kan bli.

Jag är lite förvånad, men ändå inte. Jag är glad, men ändå ligger en liten oroskänsla och gnager. Ska det bli konstigt nu, eller blir allt som det alltid har varit? Kommer jag förlora en av dom som står mig allra närmast?
Vad som händer kan bara tiden utvisa, och det är väl det som skrämmer mig mest.

Puss o kram



Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback