Bloggar av mammor och gravida baravaramalin - Lite om mig, lite om oss och lite om allt!

Mammabloggar

För ett tag sen registrerade jag mig här, eftersom jag faktiskt är en mamma som bloggar om mina barn både nu och sju. Gå in där och rösta på min blogg vettja. Sök på baravaramalin.blogg.se så hittar ni mig. En kul grej tänkte jag. Dock har jag fortfarande inte lyckats klura ut var man ska lägga in koden så deras emblem syns här på bloggen. Någon som vet?            

Hett som tusan även idag. Vi flyr fältet och drar till stugan över helgen. Bada bada bada är vad jag ska göra. (säger hela tiden att jag ska bada, men sen när jag väl står där och doppar tårna i vattnet och hela kroppen blir till en istapp är jag inte lika katig längre. Badkruka? Jag? Absolut!)
Men eftersom jag verkligen tycker det är jättevarmt hela tiden, även om jag inte gör något, så tror jag kanske att jag kan komma plurret ialla fall. Ett kärringdopp om inte annat. Jag är verkligen evinnerligt tacksam att jag inte ammar i denna hetta. För jag kommer ihåg att när jag amma Melvin så öppnade sig alla svett kanaler som finns, och det var mindre fräscht. 

Packa lite kanske. Om 15 min kommer D hem och då ska vi dra.

Puss o kram
            

Permalink Barn Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback