Bloggar av mammor och gravida baravaramalin - Lite om mig, lite om oss och lite om allt!

Fix

Ja som du ser så har jag fixat lite med bloggen (på min dator ser det annorlunda ut iaf). Jösses vad kul det är men vad svårt. Jag som verkligen inte kan något om kodmallar hit och stilmallar dit, får verkligen koncentrera mig och ha tungan rätt i munnen.

Barnmorskebesök i dag och han i magen verkade må prima. Fin fina hjärtslag och mina värden likaså.
Tog mig en runda på stan efteråt (kommer jag få äta upp ikväll i form av skön foglossning) och gjorde ett skapligt fynd. Eurosko ska lägga ner och har haft utförsäljning på alla skor. Har tidigare sett ett par snygga gladiatorsandaler som går lite högre upp på vaden, men varit för snål eftersom dom kostade 499 :-. Idag när jag klev in där så stod ett par kvar i min storlek (35). Priset? Ynka 149:-
Självklart slog jag till!
När jag kom hem och skulle ställa in dom i garderoben, i väntan på sommaren, så hittade jag ytterligare tre par nya skor som jag glömt bort...
Hittade mig lite snygga armband och ett läckert nagellack också, jag som bara skulle titta lite!

Är sjukt sugen på fest. Är det ingen som ska ha en snart? Jag orkar inte styra upp en själv för det är så jobbigt att städa dagen efter.

Måste börja titta på outfiten till i morgon. Det kan ta vääääldigt lång tid när fröken Johansson ska välja, och när jag har bestämt mig så ändrar jag mig ändå i sista stund. Fråga Daniel så ska du få se!

Puss o kram

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback