Bloggar av mammor och gravida baravaramalin - Lite om mig, lite om oss och lite om allt!

Fredag hela dagen!

En ful sådan med tanke på vädret. Jag hade ju hoppats på lite värme och solsken. Får hoppas att det wer opp sa till kvällen för jag hade tänkt o ha klänning kvällen till ära!

Måste införskaffa oss en kamera. Den vi har fungerar när den själv vill och är alltså inte att lita på. Blir ju lite roligare med bilder här också kanske.
Måste även införskaffa lite saker tills han i magen kommer. Låg och funderade lite igår kväll, och det är både det ena o andra som fattas. Även ganska onödiga saker såklart!

Undrar hur brun lillasyster är som kommer hem från Gran Canaria i morgon. Dom har varit där på klassresa i en vecka. Vi åkte då inte på klassresa till Gran Canaria kan jag säga.

Nu måste jag göra något vettigt, typ kolla på superviktiga saker på datorn (kläder).

Puss o kram

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback