Bloggar av mammor och gravida baravaramalin - Lite om mig, lite om oss och lite om allt!

Halleleeelujaaaa som Sten Frisk skulle sagt...

om han hade tagit flytande Tavegyl när han hade vattkoppor. Prickiga korven har sovit som den prins han är inatt. Inget kli alls och det gillar vi. Finaste D ringde läkare och styrde o ställde och fixade ett recept medan jag var på jobbet.

Himlans trevligt att va en sväng på jobbet faktiskt. Saknar brudarna, meeeen på fredag ska vi ses (nästan alla tror jag) o jösses va sköjj vi ska ha. Marie kommer förbi och piffar till sig lite här innan vi beger oss .

Just nu spelas http://www.youtube.com/watch?v=Mr4HffbAUTk  på högsta volym här hemma till Skrotis stora förtjusning.

Jag kommer på mig själv med att sitta o titta på massa snygga kläder som jag vill ha, för smala människor. Why?
Vi vet ju alla att jag inte klassar i den kategorin längre.

Måste ta tag i sånt som hemmafruar gör: åka snygga bilar, shoppa upp massa pengar på toffsar och dricka champange till frukost lunch och middag, gå på olika spabehandlingar och ordna fester med halvnakna lammköttsgodingar att vila ögonen på...
Eller så gör jag som en gravid fattig svensk gör. Lagar mat tvättar o städar!!!

Puss o kram

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback