Bloggar av mammor och gravida baravaramalin - Lite om mig, lite om oss och lite om allt!

Ja jag ser prickar, prickar, prickar överallt...

Fler prickar men ingen jätteklåda än så länge (peppar peppar). O det verkar faktiskt som blåsan i munnen är bättre. Hoppas det inte kommer någon mer...
Han behöver tydligen sömn, för imorse slog vi upp våra bruna 10.45!

Fult väder ute idag men det är faktiskt ganska skönt. Bättre för skrotis att slippa den värsta värmen just nu.

Skulle ha varit hos barnmorskan idag för ett v.25 besök, men det fick ombokas. 25 veckor redan. Var tog dom vägen?! Är inne i en period då jag mår tipp topp. Glömmer bort att jag är gravid och kommer på det när jag går förbi en spegel och ser barbamamma, dock en vit sådan.

Denna vecka kommer väl bestå av lek, filmtittande, och spelande men på fredag blir det dejt med "pippibrudarna" vilket jag ser fram emot mycket. Saltmagasinet ska då få äran att ha oss som matgäster.

Nu ska jag tydligen vara polis inom flygvapnet som har i uppdrag att jaga dinosaurier!

Puss o kram

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback