Bloggar av mammor och gravida baravaramalin - Lite om mig, lite om oss och lite om allt!

Kli!

Om jag säger såhär, dom jävlarna har börjat klia på stackarn nu också. Detta måste ju vara den mest onödiga sjukdom som finns?!

Än så länge har vi inte gjort något vettigt alls. Ska senare bege oss av till Melvins dagmamma och hämta saker. Behöver även bege mig till jobbet och hämta papper. Det är ju inte lite papper, intyg och påskrifter som hatkassan ska ha. Jag drunknar snart!

Skrotis hade förövrigt ett ganska så allvarligt samtal med mig i morse. Vi brukar kalla honom korven här hemma, och nu blir det ju självklart prickiga korven. Han sa vänligt men bestämmt att vi inte kunde hålla på o kalla honom det, för om någon hörde kunde dom ju tro att han verkligen va en prickig korv och äta upp honom!

Puss o kram

Permalink Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Marie

Hej Hopp! Jag vet hur han har det lillskrutten, själv var jag prockig korv för ganska exakt 4 år sedan, snart 22 år fyllda, inge woligt var det! Å rolig såg jag ut, en STOR prickig korv var jag! ;)

Hoppas det löser sig för dig när det gäller "hatkassan", ingen rolig stresskänsla som infinner sig när det gäller den där skiten!

Jo apropå bruna skosnören, tänkte höra om jag kan få våldgästa dig innan kalajset på fredag när jag återvänder från H. Jag har fixat skjuts ned på morgonen så jag tänkte att jag kanske kan hoppa av taxin hos dig?? Om du är hemma & har lust förstås?

Kramar! =)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback