Bloggar av mammor och gravida baravaramalin - Lite om mig, lite om oss och lite om allt!

Midsommar!

Ja vad som sker då återstår att se. Har i alla fall klickat hem en supersöt klänning som passar utmärkt till midsommarfirandet. Även om regnet står som spön i backen ska jag ha den på mig bara för att!

Har legat ute hela dagen i solen. Kände att det nu va dags att bege sig innåt innan jag får värmeslag.
Skulle verkligen behöva dra ett par drag med draken. Det syns att man springer in och ut barfota om man säger så.

I helgen blir det eventuellt stugan. Ska det vara sånt här väder är det den ultimata platsen att vara på. Söndagen kommer bestå av födelsedagsfirande tillsammans med The Dahl family.

Saknar mina flickor. Vill ha tjejmys med alla o ha det sådär skoj som bara vi kan...

Puss o kram

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback