Bloggar av mammor och gravida baravaramalin - Lite om mig, lite om oss och lite om allt!

Ny vecka, nya tag!

Precis så är det!
Var och lämnade Skrotis hos dagmamman förut. Han behöver verkligen få komma iväg o leka lite ordentligt med andra barn. Både han och jag mår bäst av det just nu, men ändå så kommer ju det där samvetet fram som man fick på köpet när man skaffade barn!

Hade annat att tänka på i lördags när det stora bröllopet var. Men igår såg jag ett litet sammandrag av det hela. Daniel verkar ju faktiskt vara en riktig människa, och inte alls en robot som alla andra kungligheter är. Han visar sina känslor och fällde ju en och annan tår i direktsändning. Och ni som känner mig vet ju att jag absolut inte kan se en man gråta, så självklart stortjöt jag här hemma. Och hans fina tal! Oj oj oj! Vet inte vad som hänt med mig. Har verkligen inte brytt mig om kungabröllop eller sådana saker förut, men nu tyckte jag att det var riktigt trevligt. Skyller allt på graviditetshormonerna...
Har så länge funderat på vem Prins Daniel är lik. Och igår när jag satt där framför tv:n så var det ju alldeles uppenbart:


Lika som bär?

Fast Daniel ser nog en aning bättre ut måste jag erkänna.

Puss o kram

Permalink Livet Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback