Bloggar av mammor och gravida baravaramalin - Lite om mig, lite om oss och lite om allt!

Plötsligt händer det!

Efter närmare 20 försök att komma fram hos försäkringskassan var det en röst som fråga om jag ville bli uppringd när det var min tur! OOOO JA! Inte nog med det, damen som ringde upp sa att ett beslut var skickat och skulle nå mig i början på nästa vecka, o så vitt hon kunde se var det beviljat. Är det inte alldeles fantastiskt. Ska jag för en gång skull slippa bråka med dom? Ropar inte hej riktigt än...

Lördag o D är i STHLM. Skulle dit o hämta något åt någon...bra koll jag har!
Idag går studentbalen av stapeln. Lillasyster ska gå, och på sig har hon klänningen jag hade när jag gick balen.
Just nu tycker jag väldigt synd om dom som ska gå, för det har regnat till o från hela morgonen. Det är inte lite lätt duggregn som kommer ner heller!

Innan jag beger mig ner och tittar på alla fina människor ska mamma hjälpa mig att handla blommor som ska planteras här. Kan absolut ingenting om blommor och vad som överlever ute eller inte. Kunde man plantera vita orkideér ute överallt skulle jag va lycklig.

Duschen nästa.
So long!

Puss o kram

Permalink Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback