Bloggar av mammor och gravida baravaramalin - Lite om mig, lite om oss och lite om allt!

37 minuter...

37 minuter har gått sedan Melvin åkte till sin pappi. Jag saknar honom redan.
Milo sover. Jag tror aldrig jag har känt mig såhär ensam. Och övergiven. Och ynklig. Och patetisk.
Jag är inget bra på att va ensam (ja Milo är här men han är bäbis och säger inte så mycket precis).
När bäbis låg i magen tyckte jag det va super skönt att vara ensam ett par timmar. Jag tyckte t.o.m att det var skönt att ha sängen för mig själv och min mage ibland. Men nu...

Är det ok att låtsas att klockan är typ 23 och lura Milo att det är natt nu?
Är det ok att gå och lägga sig nu så att det snabbt blir i morgon, precis som man gjorde inför julafton och födelsedagen när man var barn? (Ok jag erkänner att jag gör så fortfarande)
Det är sunt och nyttigt att vara själv ibland har jag hört...Jag tror inte på´t!

Puss o kram

Permalink Livet Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback