Bloggar av mammor och gravida baravaramalin - Lite om mig, lite om oss och lite om allt!

Bla bla bla...

En piggare skrotis har äntligen kommit hem. 14 timmars sömn gjorde nog susen. Hoppas febern inte kommer tillbaka, och jag hoppas innerligt att lillkörven ska slippa´t den här gången!

Jag våga mig ut en liten sväng i går, på kvällen när det var kolsvart. Vi åkte en sväng till Stoffe o Paula som numera bor på landet typ, och där var det verkligen helt mörkt. Hua, inget för mörkrädda lilla mig tror jag. Fast igentligen vill jag bo lite på landet så jag skulle kanske få skaffa mig ett par biffiga hundar. Men eftersom jag även är hundrädd så skulle ju inte det funka heller. Herregud va jag svammlar...

I kväll står samkväm med Dahl-klanen på schemat. Vi får väl se hur dagen är med skrotis, annars får barnen och jag stanna hemma med Olle som sällskap!

Vad är det för fel på dom där modell för en dag människorna som ringer? Häromdagen ringde dom 5 gånger inom loppet av 20 minuter. Jag svarar inte på okända nummer igentligen, men eftersom dom var så ihärdiga tänkte jag att det var något viktigt. Dumt av mig..
I alla fall sa jag att jag inte var intresserad. Människan godtog det? Eh nej! När jag då sa att jag hade en 7 veckors bäbis och uppenbarligen har lite svårt att vara ifrån honom flera timmar eftersom jag står för maten, fick jag till svar att han kunde följa med. Han kunde va i min famn när jag blev sminkad osv, men vem som skulle ta hand om honom när jag fotades hade hon inget svar på! Tydligen är dom helt desperata för idag har dom ringt igen... Vad förstår dom inte?

Dags att göra sig lite anständig kanske.

Puss o kram





Permalink Babbel/Barn Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: storebror

Att ha att göra med telia kan jag lova är ännu värre. Sök inkompetens på google sså blir svaret... TELIA


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback