Bloggar av mammor och gravida baravaramalin - Lite om mig, lite om oss och lite om allt!

Dålig förlorare

Japp det är jag. En riktigt dålig sådan dessutom. Därför undviker jag helst allt som har med spel och tävlingar att göra. D vet hur illa det är, och har trots det utmanat mig på Tetris, ni vet det där simpla, tråkiga spelet. Han leder. Det gör mig så förbannad. I går satt jag i typ 2 timmar (båda barnen sov och D kollade på film) och försökte slå hans poäng. Jag blev så förbannad när jag inte lyckades så jag var tvungen att lägga ifrån mig mobilen ett tag, för annars hade jag hoppat på den!
Vad gör den jäveln då? Jo, spelar en omgång och utökar sin ledning ytterligare!!! Han tänker inte på husfriden han inte...
Jag är ju även med och tävlar här. Och ni vet vad som gäller!

Puss o kram

Permalink Livet Kommentarer (1) Trackbacks ()


Kommentarer

Postat av: Vickan

Jaaaaaag också... super dålig förlorare.. i skolan på gympan fick jag ibland sitta på bänken när jag härjade för mkt på de andra.. haha..:P och Daniel spelar inga spel med mig.. för det blir krig och kortleken bara flyger tillslut.. haha.. Men sällskapsspel går oftast bra....:P

puss


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback