Bloggar av mammor och gravida baravaramalin - Lite om mig, lite om oss och lite om allt!

Dolly Parton!

Milo har inte ätit sedan 10.30. I natt har han ätit typ varannan timma. Ni förstår hur boobisarna ser ut nu va? Undrar om det är såhär det känns att ta på ett par sillisar?! Coolt är det i alla fall att ha en läcker hylla!

Föräldragrupp idag. Vägde körven innan: 6230 g! Han är tyngst men inte längst.
Det är ju så roligt att se hur olika alla är både vikt och längdmässigt.
Han höll för övrigt på att vända sig från rygg till mage inne hos BVC-tanten. nära. Snart så!

Jag är helt stolt över mig själv. Jag var inte ens rädd i natt. Inte en enda gång faktiskt.
Ikväll är allt som vanligt igen för då kommer D hem. Jag behöver inte säga vad jag tycker om det va?!
Nu måste jag dricka kaffe.

Puss o kram

Permalink Babbel/Barn Kommentarer (0) Trackbacks ()


Kommentarer


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback